detta skrattar jag åt...

okej ja har hittat lite roliga kort som ja vill dela med mig av..
ja tycker att dom e skitroliga,vet däremot inte om man uppskattar dom om man inte jobbar i samma bransch som mig,
ja hoppas att man gör det....
se ,njut å glädjs... å kom ihåg skadeglädjen e den sanna glädjen:)

hihi så kan de gå,ja skulle typ dö om detta hände mig :)
ica e så grymma på att skicka oss bra skylltmatrial...

moahahah  skitkul!

hos oss skriver sverre skyltar så vi har sålt baugetter ganska länge:)

klantigt!:)

hoppsan! har man inte jobb så kan man alltid skaffa sig:)

bahahahah detta e min humor:)

de e i ett sånt här läge man stämplar ut å går på rast :)

:)

hihih ja tycker i alla fall att de e kul:)

Kommentarer
Postat av: julia

hehe ja vissa bilder var ju lite roliga :D andra idiotiska.

2009-05-29 @ 10:35:43
Postat av: alicia

hahaha ren humor!

2009-06-01 @ 22:57:05
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: emma

ja de ska tydligen va en ica arbetare för att fatta denna humorn:)

2009-06-02 @ 00:28:03
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0