bögsås?!:)

idag fick min kollega frågan om vi sålde BÖGSÅS, haha ja de e helt sant!
tina frågade försäkerhetskull en gång extra va de va kunden ville ha (ibland hör man ju de man vill :)
jo minsan de va BÖGSÅS hon va ute efter...
hon hade sett på godmorgon i morse att dom penslade fläskfile` me bögsås hahahahah
tina skickade självklart kunden till våran chef (en sån chans missar man inte)de hade tydligen inte tagit lång tid innan monica brast ut i asflabb :) haha stackars kund!!!
ere nån som råkar ha sett detta å kan verifiera eller falsifisera( undrar hur de stavas:)
vi vet ju fortfarande inte vad de va hon va ute efter...
stackars tant hon fick gå hem utan bögsåsen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAH ! meen så kul ! jag hade gjort vad som helst för att få höra detta live ! Stackars tant som blir utskrattad när hon frågade om sin vara! Vad kul att du läser min blogg varje dag, sånt glädjer mitt hjärta verkligen ! Ja,träningen har ju alltid varit en del av mitt liv men det tog några år att komma tillbaks igen men det är sååå skönt när man har gjort ett pass ( nästan skönare än sex:o) haha ! Hoppas du har en bra dag annars vännen min ! vi hörs av ! Kramar !

2009-05-08 @ 09:59:31
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0