vi gillar dig jessica de e därför vi busar me dig;)

haha va inne å kolla min statestik å man kan ju undra varför ja bloggar överhuvudtaget:)
idag har de fasen inte hänt mycket! fast de e klart ja va ju nere på ug efter jobbet å de va kul:) de e ju helt fantastiskt att
ja blir så glad av att träffa alla härliga vänner där,så mycke goa kramar å så mycke skratt:)
tycker dock lite synd om jessica som ALLTID blir utsatt för alla elakheter,förlåt för att jag lurades så mycket idag men de va fasen sjukt kul :) hoppas att du inte blir förkyld bara nu när du hoppat runt så mycket utan strumpa moahahaha
vi har även roat oss med att bolla kaffeburk,gör inte det,de gör ont!

nä nu har ja inte mer att delge er ... söta drömmar mina vänner (om nån nu läser detta:)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hehe, så du finns också på blogg =)

2009-03-12 @ 18:39:29
URL: http://gathor.blogg.se/
Postat av: g

ja eller mina tankar i alla fall:)

2009-03-12 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0