varning för vresiga tankar ...

okej dom här senaste 2 dagarna har ju vart helt sjukt jobbiga....
i fredags jobbade jag en sån där lång härlig dag.
ett sånt pass som gör att när man kliver ut från jobbet efter stängning e man inte säker på om man kommer att klara att ta sig över hela vägen å ner till tåget :/ man känner sig lite lätt överkörd lixom....
fast sen insåg jag att jag haft en ganska bra dag om man jämför me.............. som blev illa tillknycklad av sitt ex ...den jäveln jobbade lixom hårt för att göra slut på hennes värdefulla liv!
shit vilka sjuka lirare de finns hoppas att hon repar sig snart å att skitstöveln får ett lååångt straff

idag har jag jobbat å slitit som ett djur, dessutom hög som ett hus stackars kollegor som har fått stå ut me mitt vresiga jävla menshumör... förlåt rara söta milos....
kunderna däremot dom får bara va dom förtjänar... måste man gå ner på ica å ställa till me jävulstyg bara för att frugan inte ville ligga imorse???

inte nog me de va fasen hände ???
va ska europa tänka om os nu ...senaste åren har vi ju skickat iväg botoxade våp med eller utan fläkt för att representera sverige å nu skickar vi.. ja ja vet inte ja saknar ord.... jaja man kan ju hoppas att hon kommer sist å en ny regel införs som innefattar att om man kommer sist får man aldrig mer va me:) de  skulle ju lixom innebära att man slipper ha detta melodifestivals spektakel under typ 37 veckor/år....

nä nu ska tant sur äta lite mer tabletter å gå å sova!
natti natti

ps ja e glad över att lets dance magnus tog sitt förnuft till fånga å dansade utan tält:)
imorn ska ja spela in reprisen så ja kan drägla lite när ja kommer hem från jobbet:):):)

Kommentarer
Postat av: fia

2009-03-15 @ 01:01:30
Postat av: fia

haha stackare... om dom blir för jobiga så får du säga till så kommer ja klår upp dom! haha

btw, ja har träffat magnus live och sätt han skaka rumpan live på träning så HA ;)

hihi <3

2009-03-15 @ 01:03:17
URL: http://sofiaaz.blogg.se/
Postat av: g

you are my bodyguard nice de kan behövas:)

bara så du vet så ligger jag även i gnabb me en man i övre medelåldern ( de ryktas om att han tillhör juggemaffian å tjänar sina pengar som torped å yrkesmördare) me min tur så e ju de sant:)



ja e fett avis på att du träffat mina armar eller ja menar magnus;)

2009-03-15 @ 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0