kliva upp mitt i natten....bläää

ja trivs fantastiskt bra i min lägenhet när den e nystädad!
fattar inte varför jag inte städar oftare,de går ju faktiskt jätte snabbt om man bara gör det utan att fundera så jädrans mycket....  sen när de väl e gjort så e de ju as nice :)

ska upp å jobba imorn,tog ett extra pass för att söta tina bad  mig så vackert!
fast de innebär ju att ja börjar kl 0800,måste ju kliva upp mitt i natten ju :( typ när jag brukar gå å lägga mig faktiskt...
har faktiskt lite ångest tänk om jag försover mig! de e ju bara jag som har nyckel ju...
haha om ni går förbi mitt jobb imorn å de fortfarande inte e öppet efter 09 så kan ni väl ringa å väcka mig :)
å om ja nu kommer upp i tid så e de ju så att jag har lånat en bil av min mammas karl å nånting e galet me den,
den verkar inte ladda som den ska å har jag otur så hoppar den inte igång imorn....eller så stannar den halvägs...
nä positiva tankar nu....kommer ju gå som en dans på rosor imorgon ju:)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack söta du=)

2009-03-27 @ 19:39:42
Postat av: g

ingen orsak fina tina...

2009-03-27 @ 21:54:41
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0