ja vill oxå ha öronstängare!

ja har funderat över en grej...asså ja gillar ju barn å så
men så länge jag jobbar på ica så kommer jag ALDRIG få nå barn,ja nu saknas de ju oxå en pappa till ungen förståss
men ändå :) sitta i kassan vid 17 tiden e ju som att serilisera sig varje dag!!!
ja fattar ju att föräldrar inte kan eller bör ge sina barn allt de dom pekar på, men man kan väl tänka på omgivningen lite...
bara för att föräldrar har nån utvecklad öronstängare när deras barn tjatar å gapar å skriker så innebär de ju att vi andra vanliga dödliga faktiskt hör ungarna!...
de finns ju en möjlighet för dom flesta att man kanske inte alltid måste ha barnen me när man handlar,å framför allt inte direkt efter dagis/fritids när barnen e trötta, hungriga, varma ,blöta ,bajsiga i röva osv...ojojoj ja kommer typ få bomber i brevlådan efter detta inlägget:)
men de ja menar e att barnen mår nog inte bra inte föräldrarna å inte de runt omkring heller av att ha de så här:)
en annan favorit e pedagogshoppingen mitt i rusningen... ja asså barnet vill packa upp varorna så man ställer ungen där korgen bör stå å så ger man barnet varorna en efter en efter en, å så får barnet lägga dom på bandet *mmm myyysit å handla*
grrr för de e ju ingen annan som vill handla mitt i rusningen!!
"nä men oj  lilla olle inte kasta äggen på bandet, åh nu gick ju äggen sönder! åh va gör vi nu så tokit..."
jhaa å så får hela kön vänta tills man har städat bort den ostekta äggröran från kassan,å sen e resten av kön sura å otrevliga mot mig för att dom fått vänta så länge...men hallå!!!!!
äh va blev detta för sur inlägg???
haha en annan andledning till att de nog inte blir nå barn för min del, e ju för att ja vet hur ja var som barn!(dom generna vill man ju inte frivilligt föra vidare:)
haha en rikti jävulsunge:) visste att jag ALLTID fick som ja ville! handla me mig va nog ingen kul grej moahahahah
ja peka å skrek tills jag fick de ja ville ha,låg på golvet å gapa å skrek... mamma har berättat att om hon sagt nej blev ja arg å när hon körde vidare me vagnen som ja satt i så kunde jag bara hålla ut armen så allt på  närmsta hylla åkte i golvet:) *skäms lite* eller om vi va i en klädesbutik så krokade jag av alla galgar hihihi smart unge! konstigt att ja fick som ja ville?!:) hahaha shit de e kanske de jag får igen nu?!
hur som hellst ja va ju ganska söt i alla fall å ganska gosig tror jag,å redan som liten betydde mina vänner allt å ja ställde alltid upp hahaha *klappar mig själv på axeln* :)


bjuder på den här:)

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Jag håller helt och fullt med dej Emma i detta, för det finns inget värre än massa gapiga,gnälliga,bortskämda,odrägliga ungar vars föräldrar som inte kan/klarar eller vill hålla ordning på dom,speciellt den tid på dagen är man verkligen inte så pigg och tålmodig som man kanske var innan lunchen. Så, JA jag håller med dej om att vissa föräldrar ( inte alla ) ! men en del ska ta en funderare innan dom drar med sej sina odågor till affären och släper lös dom i bland vanligt dödliga människor. HAHAHA,kanske inte så snällt skrivit detta heller men det är så det är =) // Jenny. P

2009-03-27 @ 16:35:56
Postat av: Tina

Jag måste säga att vuxna oftast beter sig mycket värre, men det finns fina vuxna som har en ballong i fickan och blåser upp och ger till det skrikande/gråtande barnet, eller butikspersonal som bjuder på en banan, det behövs inte så mycket egentligen, barn tiltar så lätt i hjärnan när nåt oväntat händer=)

2009-03-27 @ 20:00:26
Postat av: g

haha eller hur jenny... måste ju iofs säga att de finns många fantastiska barn å i regel e de ju inte barnen de e fel på utan föräldrarna!

tina balongen va jag nog inte me om men jag minns hon mormorn vars barn gick runt å storgrät i typ en timme i affären som inte ens gick å trösta me varken leksaker eller banan!!! arma barn säger ja bara :)

2009-03-27 @ 21:53:04
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, det var hemskt, mormor from hell!

2009-03-28 @ 18:36:58
Postat av: Emma "Miss Perfect"

sov så gott emma :)

2009-03-28 @ 22:13:54
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0