pengar planer å partaj

ja färgade ju mitt barr i fredags natt å de e ju konsigt att ja köper en färg som heter "gyllen brun" å den ser ut typ som kolasås å sen blir mitt hår typp svart... nä inte riltigt men de blev fasen skitmörkt,jaja de ljusnar väl me tiden:)

igår va jag å min mormor på middag hos min bror å hanns tjej.... jätte trevligt å gott :)
dom e verkligen duktiga på att laga mat! hoppas att mormor snart blir ditbjuden igen... ja för ja va ju inte bjuden från början utan bara mormor, men så hade hon frågat min bror hur han hade tänkt att hon skulle ta sig dit å hem ( de e ju inte helt ok att den typ 85 åriga mormorn ska åka komunalt helt själv mellan tullinge å hägerstensåsen:) nog för att hon skulle palla det hon e ju pigg som en 20 åring:)
hur som hellst så va de då min bror kom på att om han bjöd mig åxå så kunde ju ja låna en bil å vara taxi...kul att man e önskad:)

har vart hos tandläkaren idag... så himla glad att ja inte hade hål,ja som har sparat massa pengar för att ha råd att laga massa tänder:) ... så nu ska jag göra det andra som stod på kostar-fett-me-pengar listan nämligen köpa nya glasögon...hoppas att de inte blir så dyrt behöver ju ha pengar kvar till de tredje på listan, nämligen sommarens 30 års fest :) å sen vore det ju kul att åka bort i sommar,kanske man har råd att hälsa på favvo magnus... nå väl vi får väl se hur de går de e ju inte så att ja har lyckats spara en mille direkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0