älskar mina vänner!

igår va jag så arg så ja vågade inte skriva för de hade bara blitt massa svordomar å vem vill läsa det?!
idag e ja fortfarande arg men inte lika mycket:)
nu sitter jag å tänker på va jag skulle göra utan mina vänner,ni e så himlans viktiga för mig!!!
konstigt att man alltid börjar tänka på sånt när de händer hämska saker
en galen idiot höll på att släcka ett liv i fredags å även om vi inte umgås vansinnit mycke å till å från har vi tom ogillat varandra, så känner jag att världen skulle bli så fattig utan dig!
ingen av mina vänner får försvinna, ja tänker va världens största egoist ja vill ha kvar alla mina vänner,så idioter håll er borta!:)

imorgon e ja ledig:) yey de ska bli så skönt iofs ska ja typ tvätta å  städa å de e ju inte så kul men ja slipper ju gå runt å va trevlig i alla fall:) de e fasen sjukt jobbigt när man jobbar å e på dåligt humör, asså ja e ju sämst på att va trevlig då å de e ju inte bra:) de e ju illa när stammisarna kommer å e glada å hälsar ,får ett morr tillbaka å bara konstaterar att ..jaha emma e på de humöret idag.. så skrattar dom lite å går vidare :) hahah
jaja ja e ju oftast glad å trevlig i alla fall:)
nä nu ere dax å bli ett me soffan ...kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0