Utkast: idag har ...

                                                                 

idag har jag vart en fantastisk barnvakt! hhahah inte helt svårt när mamma e i närheten å barnet sover:)
men vadå hon kunde ju ha vaknat medans mamma fick en ny frisyr å då hade jag fått hitta på nått bra!
6v bebis va kan va fel? hungrig eller blöjbyte typ:)
sen skulle vi ha färgat mitt hår ,men nej de hann vi inte med å på kvällen har jag inte orkat.... hur svårt ska de va???

sen va ja på credo,fantastiskt vilka diskutioner... vi började me den helige anden, å slutade i en djup å vild diskution om män å kvinnor å deras sexuallitet å hurvida man blir upphättsad av nakenhet eller lite mer påklädd kvinna/man...å de fanns många olika vridningar å vändningar å frågeställningar..... e de mer vanligt att kvinnor fantiserar om andra kvinnor än att män fantiserar om andra män? hahha vet inte riktigt om vi enades om något:)
nåväl så kul har vi på credo:)

sen avslutades kvällen med att bogsera en bil från ett dike :)  kan inte säga vem föraren va för de e en hemlis hihihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0