söndagsfunderingar

har haft en härlig dag idag! träffat konfirmanderna å ledarna som jag va på läger me v.9, härliga å goa varelser:)
ungdommarna höll idag i lektionerna å dom va ju jätte duktiga ju! nog för att ja va delaktig men de va ju för att rolf messa mig igår för att lilla söta pysen va sjuk å då behövde dom täcka en lucka i planeringen, så ja fick helt enkelt bara glida på ett bananskal:)

när ja kom hem kollade ja på lets dance (inspelat) men de va ju faktiskt rådåligt!
gråtussen  e ju kvar, okej de e väl gullit men ärligt e de ett program "om dans" eller om flest proteser å sjukdomar????
asså om ja va me så hade ja inte förtjänat det för ja kan fasen absolut inte dansa!!!
förvisso gillar ja inte nicklas heller för han e ju från den fasansfulla fnitterfamiljen! ja ni läste rätt, ja har lite svårt för vissa i den familjen, kan faktiskt inte komma på nått värre syskonpar än nicklas å pernilla *ryser**och mår illa*
de enda som e bra me att gråtussen e kvar e ju att man får ta del av hennes  danspartners fantastiska armar ännu en vecka:)
vilket osökt får mig till nästa punkt av besvikelse!  magnus samuelsson hur kan du vara så elak mot mig å alla andra som uppskattar armar????  dansa gärna i ett tält nästa vecka så man absolut inte får se någonting av dina armar :)
hahah ja men förlåt ja står ju för att jag gillar armar!!!:)
gnäll gnäll!!!:)

imorn ska jag ha möte me min chef, livsfarligt!! borde ju gå å lägga mig så man e utvilad å pigg,så jag inte blir arg å börjar slåss eller nått:)
när ja kommer hem ska jag färga håret ja orkade inte de idag:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen till bloggträsket G=) /mormor=)

2009-03-09 @ 00:20:26
URL: http://ninapaj.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Hoppas samtalet gick bra med chifen=) Jag håller med dej helt och håller om Let´s dance... illa,illa=) Hoppas du får en underbar Måndag! Vi hörs! Kram

2009-03-09 @ 08:56:16
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

tack för att du fixade saker och ting igår.. :)

Det blev säkert supergrejt! :)

2009-03-09 @ 09:49:07
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Tess

Kan inte hålla med dej mer om familjen Wahlgren, mohaha!



2009-03-12 @ 19:24:14
Postat av: g

eller hur tess dom e ju ... äckliga....:)

2009-03-12 @ 22:50:59
Postat av: Lou

Trodde jag var ensam om att kräkas på familjen wahlgren!! va skönt! nu har vi ett nytt ämne att diskutera på jobbet!! haha.. kramis!!

2009-04-07 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0