missar alltid å fylla i en rubrik,varför e de ett måste???

för er som undrar kan jag medela att mötet me chefen gick över förväntan... vi diskuterade både påök i plånboken å massa trevliga kurser,ja man får nog säga att jag e nöjd!

däremot e jag arg å ganska illamående efter ett dåligt inköp,folk på jobbet talar ju så gott om våran "färska"färdiga potatisgratäng,ja har vart på väg så många ggr att prova den å idag kände jag mig trött så jag tänkte, pärfa latmat....
fy fasen säger jag bara SKIT ÄCKLIG! något som stör ännu mer e att den e DYR, å om de inte va nog me de så kan man köpa liten eller stor påse å då tänkte jag ju som sen smarta filur ja e, ja tar den stora så kan jag luncha på den oxå gaaaaaa nu har jag ju MASSOR av äcklig potatisgratäng kvar som kommer stå i kylen tills den klättrar ut själv (man kan ju inte slänga så mycke mat när folk svälter, men man kan ju inte heller äta den för den e sååå äcklig) (vilket jädra i-landsproblem!)

ja vill även passa på att tacka pysen för gratisreklamen å hoppas att hon inte lurade hit nån som nu känner sig helt blåst på va som utlåvades:)   (mysiga å kloka inlägg)

nu får ni inte tro att detta bara e en dålig tillbakakaka utan ja menar verkligen detta... läs pysens blogg :Eskaton.blogg.se... hon e fantastisk hennes inlägg berör mig verkligen, så mycket kloka funderingar å så mycke skratt:) ja e beroende:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0