SKA FÖRBJUDA MINA BRAIGA KOLLEGOR ATT HA SEMESTER!

cornelia å lou   jag saknade er  på jobbet idag!!! ska aldrig mer gnälla om ni råkar glömma typ nån bilaga eller så:)
idag har jag jobbat för 3... tack gode Gud för att lena fanns där till 19  annars hade jag nog fortfarande försökt få slut på köerna ( nu e kl 2342 å vi stänger 2000 å nej jag överdriver inte:)
jaja nu ska jag sluta gnälla å berätta att jag istället jobbar för att ändra på saker å ting vill man ha andra kollegor så får man försöka fixa det:) idag har jag lämnat några cv`n till min chef från mina fantastiska ungdommar å vänner hoppas dom får jobb allihopa för de skulle vara ett sant nöjje att få jobba me folk som tänker själv,inte dör när dom ser en annan människa å som inte tror att de e alkohol i coca cola :) ( ej berörda fantastiska kollegor som läser bloggen behöver inte ta åt sig:)

e dessutom heeeeelt slut efter helgen! fasen de har vart helt galet på jobbet...
vi har gjort en helt sjuk ökning denna vecka om man jämför me samma vecka förra året,sverre tror inte att de stämmer men jag kan försäkra att de stämmer å vill man ha bevis så kan man låna min rygg en stund så får man känna själv....
hade jag inte haft milos i helgen så hade jag fasen sagt upp mig, milos e min klippa hoppas att han fattar det !!!! :)

btw nu kan man passa på att köpa lök hos oss för jag har städat i "löklådan" de va bland de snuskigaste jag har gjort å då kan jag medela att jag vid flera tillfällen har städat soprummet på jobbet:)
konstigt att frukt å grönt ansvarige inte har reagerat å gjort det tidigare eller någonsin ...... DÅLIG....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0