socialdag..

idag har jag vart social me mina kära vänner...fast först blev jag väckt av en dam från socialtjänsten blev helt paff innan ja fattade va de handlade om:)
min lilla favvosara  har ju lämnat mig som karraktärsvittne för hon har sökt om att bli kontaktfamilj...
de blev ett långt samtal som slutade med att även jag ska till soss å bli intervjuvad för att bli kontaktperson :)
nåja man tjänar ju en slant å förhoppningsvis gör man lite nytta oxå... de verkar som man kan välja ganska fritt hur å med vem man vill jobba så min fundering e om ja bara ska söka här i tullinge, ja inbillar mig att de finns många ungdommar som behöver en "vuxen kompis" typ som ett extrea syskon som man kan prata med , å jag hade nog tyckt att de vore lättare att prata me nån man redan vet vem de är å inte bara en "soss tant" men va vet jag??....

sen träffade jag emma å lilla söta emelie i huddinge ,ja va å hämtade ut mina nya glasögon, haha en helt ny värld öppnade sig allt e så klart å osuddigt nu mera:)

sen åkte jag å mötte upp sara å åt middag me henne de va mycket trevligt å mumsigt
sen kom mys blom å höll oss lite sällskap... han blev nog förvånad när han fick ett sms me orden "spela nu inte bort alla dina pengar" när han satt vid spelmaskinen på pizzan :) moahahah de tycker ja e humor:)

jag å favvo blom:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, shit vad lika han var Måns Zellmerlöv !! =)

2009-04-01 @ 20:01:38
URL: http://fitforbaby.blogg.se/
Postat av: g

okej de har jag aldrig tänkt på! tror inte att ja håller me riktigt heller:)eller kanske lite....

2009-04-01 @ 22:27:05
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0