rak å ärlig, eller bara elak??

asså ja gillar ju ärliga människor! frågan e ju bara vart går gränsen till elak???
småbarn säger ju precis va dom tycker å de e ju kul eller inte alltid men de e ju charmigt å kan bli så där härligt pinsamt... fast oftast har ju barn inga fördomar å därför blir de ju inte samma sak lixom..
ja e ju en brud me ganska mycket själv insikt å e helt medveten om hur ja e som människa, hur ja ser ut å hur ja beter mig osv ... de har hänt ibland att barn kan säga till sin mamma eller pappa när dom står i min kassa på jobbet " va tjock hon e" å då blir föräldrarna helt generade å ja ni fattar säkert,för så får man ju inte säga! eller ???
en av kompis till mig(eller föredetta kompis om man ska vara nogran) hennes dotter sa så till mig en gång å hennes mamma blev jätte arg å sofia fattade inte varför för hon sa att hon tycker ju att "tant emma e jätte söt ju..."
alltså e det ju vi äldre som har lagt vikt i detta ( hahah kul ordval eller hur) vi har massa ideér om hur folk ska va hur dom ska se ut å hur dom ska bete sig
om någon frågar typ "va tycker du om min nya tröja" så svarar man ju nästan allti jätte fin... även om man inte tycker det... rätt eller fel?? ja inte vet jag, man vill ju inte göra nån ledsen lixom.
men å andra sidan e de ju kanske därför massa pajasar som sjunger falskt söker till typ idol för att deras "snälla vänner" aldrig berättat att de låter crap när dom sjunger... e de snällt eller???
nåväl inte vet ja vart jag vill komma me detta ... men jag kan ju passa på att skriva om nu rolf läser detta, tack du e söt du!
kram å natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att säga sanningen är inte att säga allt... det är mitt motto

2009-03-21 @ 21:18:26
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0