missade festen.....:(

 hur stor e sannorlikheten att vanish söker upp å hittar fläcken å sen tar bort den va de än e för fläck??????
asså de e så mycke bullshit reklamer på tv`n .... snart e reklamen slut men nästa reklam ska jag delge er all skit tror jag:) ja som en kul grej....de blir reklamen från tv6 för ja kollar på "the fast and the furious"(kvinnligt va?:)
igentligen skulle jag ha vart på en fest som ja e fett sur att ja missade för många av mina kära vänner e nog där å har jättekul! skulle ju bara hem å äta lite men sensomnade ja på soffan å nu ere ju lite sent å åka dit eftersom man dessutom missar en timme å sen ska jag jobba imorn oxå....
nåväl nästa reklam paus mina vänner nästa reklampaus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0