ledig tisdag




idag har jag ätit middag me världens goaste sara:)
vi va på kolgrillen i huddinge å glufsade i oss massa god mat å pratade i flera timmar...
sara e en helt fantastisk vän, hoppas att hon förstår hur mycket jag tycker om henne:)
på nyår lurade jag me mig sara på en nyårsfest(en fantastisk fest tack petra för den:)
hur som hellst så gillar jag att ta på mig äran att dessa två träffades på nyår:)
oscar e ju en fantastisk människa! ja e så glad över att dessa två har funnit varandra ,dels för att dom e så kära i varandra å så söta ihop, men framförallt för att ja har fått tillbax min sara:)
hahah ja de låter ju konstigt men oscar e ju helt normal å fantastisk,vilket innebär att ja får träffa sara:)
dessutom får ja ju även träffa  oscar ibland å de e ju trevligt:) synd att de inte finns en kopia av oscar till mig gärna lite äldre:) hahah
kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida

ja dem är faktist söta ihop :)

2009-03-18 @ 20:52:45
URL: http://mcdfrida.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma en bättre vän än du kan man ju knappast ha! Blev alldeles rörd av det du skrev. Va säger man? Underbara du!

Och till Er alla som läser detta: Emma är den bästa vän som finns. Hon fins alltid där för en i svåra ochn goda tider. Behöver man hennes hjälp ställer hon alltid upp i vått och torrt.

Men Kära Emma glöm inte bort dig själv! Och skulle det trots allt hända så finns ju alla vi här för dig!

Alltid min vän! På samma sätt som du finns här för oss!

Puss på dig underbara Du!

2009-03-18 @ 23:51:17
URL: http://sarasfriskvard.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sara! nu gjorde du mig aldeless rörd:)

2009-03-19 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0