ensam!

va precis me om en grej som va ganska läskig!
de förde mig in i tankar om att de inte e så himla kul att vara singel å bo själv...
ja satte i halsen å de kan man ju görautan att de e nån stor grej lixom,problemet nu va att de satt fast å ja fick ingen luft!
här hemma finns ingen som kan typ banka mig i ryggen eller va man nu ska göra?? å om ja nu hade dött hade de ju tagit as länge innan nån upptäckt det :(
asså dom skulle ju typ undra på jobbet va fan ja inte kommer för men dom skulle ju bara va fett förbannade i flera dagar... å mina vänner skulle nog tycka att de va lite konstigt om ja inte hör av mig å inte svarar på luren men de skulle ju ta ett tag innan dom fattar att nått e fel å ja ja vet inte kollar upp det:)
hur länge skulle man kunna ligga död i soffan innan man blir hittad???!!!
jaja ja mår ju bra iallafall , de vart inte så farligt men tänk om.....


har beställt nya glasögon idag... de kommer nog bli grymt bra! men så kostar de ju där efter oxå :/  4800kr
jaja man får se det som en investering eller nått:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har haft en liknande tanke när jag var matförgiftad och svimmade i badrummet och vaknade upp med huvudet i Majas (kattens) låda..=( vad hade hänt om jag stod upp!? Troligtvis slagit skallen i handfatet eller badkaret..läskigt! Då känner man sig himla ensam....

kramis!

2009-03-25 @ 21:18:33
URL: http://ninapaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0