e ja intressant nog för att kunna blogga??

asså detta e ju igentligen en jätte dålig ide`ja har ju noll karraktär så ja kommer ju sköta min blogg i typ 2 dagar:)
dessutom e  ja tok sämst på att stava :) jajaja grattis till alla er som gillar att hitta fel i er omgivning, nu har ni fasiken jobb!

idag e jag trött som f'*n ... kom hem från saxnäs i lördags kväll,kastade in väskorna hemma å gled ner på kennys 25 års fest.Fasen de va kul! synd att man inte va där hela kvällen ,nu kom ja ju lixom när flera redan hade kastat in handduken...
sup dig inte full å somna på en fest då kan man vakna me klara spår av ost bollar under skjortan :)

ja hur som hellst så jobbade jag ju dessutom i går, å idag va ja tvungen att gå upp för att tvätta :/
så sjukt tråkit å tvätta, bil irriterad på små skit saker,typ hur svårt kan de va att ta bort luddfanskapet från torktumlaren???
asså de e ju inte svårt å jobbit så folk som lämnar e ju helt enkelt bara dumma i huvudet :)
fast om man jämför min tvättstuga nu me den i fittja så e ju detta helt fantastiskt!!! i fittja tog de ju typ en kvart av äns tid att städa maskinfanskapen :/ ...ja skulle ALDRIG städa maskinen nu, men i fittja va man tvungen för vem vill tvätta i en maskin som luktar urk å innehåller nån annans stenar,tandpetare,ludd leksaker,bajs å hår från olika delar av kroppen???......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stavningspolisen hittade inte så fasligt många fel, haha ;)

2009-03-12 @ 19:28:40
Postat av: g

vilken tur då:)

2009-03-12 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0