minns du din studentdag??

känns bra idag! har vart å knäckt min rygg idag de va nice:)
sen passade ja på att shoppa lite när jag ändå va i stan,lite kläder å massa asti:)
man skulle kunna säga att de skrålades en del på stan,många skolor tog uppenbarligen studenten idag...
ja har fasen inget minne av att vi va så sjukt grisiga när vi tog studenten?! asså helt ärligt va får man ut av att stå å vråla på en lastbil i typ 3 timmar å  hälla ut 37 liter (dyr) sprit över varandra å dessutom över dom (troligtvis) dyra kläderna som man köpt för den stora dagen...sen e man så full så man blir buren av flaket för att åka hem till sin mottagning där man får sitta å skämmas för att man e full/bakis/illamående, skitig å luktar alkis..... nä va fasen e nöjet me de???
satt på en buss på väg ut till djurgårdsbron å i sergelrondellen blev vi stående en bra stund troligtvis på grund av gapande flak... mellan "min"buss å fontänen stod en bil me balonger å nervevade rutor  i passagerarsätet satt en full brud å stundvis vrålade å stundvis blåste i en visselpipa ...till en jävla buss..asså hon kunde lika gärna stått framför en stenvägg å visslat å fått lika mycke gensvar...
brevid henne satt en medelålders man,min gissning är att de va hennes far (ibaksätet satt troligen resten av hennes familj) alla såg helt lidande ut..inget tecken på stolthet alls... skrämmande...ja minns i allafall min studentdag,å min mamma va fan stolt över mig! (haha de hade hon inte behövt vara me tanke på dom betygen...ja hade ju typ högre frånvaro än betyg) men hon va i allafall stolt,å hade fixat allt så fint! fin skyllt,fin bil me min favvo thess,supergod mat osv... MIN MAMMA E BÄST I HELA VÄRLDEN,HON BETYDER ALLT FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0