fredag...

idag har ja tagit  de lugnt! va å shoppa lite å sen har ja vart i solen :)
under kvällen va jag uppe på lida county tillsammans med åsa å mange,de va trevligt å sen träffar man ju alltid både den ena å den tredje :)
vi slöt upp med den vackra sarah:)  fasen så kul å träffa henne de va ju 4 år sen eller nått?!
sara e en av mina gamla konfirmander,hon e en sån tjej som jag minns mycket väl, alltid go å gla å snäll och fantastiskt ödmjuk! skrev ja att hon va glad oxå:) ojoj så mycke vi skrattade under gotlandslägret!
idag är sara en ung kvinna fruktansvärt vacker å fortfarande go å gla:) ...å stark mycket stark :)
en sak ja minns mycket väl va att vi diskuterade hår väldigt mycket på lägret,hon skulle ha lååångt hår
å alla hennes- gärna 9- barn skulle födas med långt hår å piercingar å lyssna på hårdrock:)
hon har lyckats me håret i alla fall å de har ja bildbevis på :)

hon e blond å jag e mörk de tyckte vi va ett kul kort :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

VÄRLDENS UNDERBARASTE EMMA - DU ÄR SÅ JÄVLA GO!

Klockren bild! Ser verkligen fram emot att umgås mer med dig! Gillar dig som fan :) Kör försiktigt imorgon och puss!!!

2009-06-27 @ 01:00:20
URL: http://dorow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gullis! Nu blir min mamma glad av att läsa din kommentar ;))



Hur var det i götet?



Puss

2009-06-29 @ 19:31:14
URL: http://dorow.blogg.se/
Postat av: emma

tusen tack för dina fina ord <3

2009-06-29 @ 19:36:37
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0