sol i sinnet:)

hejsan hallå dagboken:)
har haft en kalasdag idag! först å främs va de ju SOL Å VARMT i dag:) å för de andra så va de ju SOL Å VARMT idag!
ja har vart hos mirakelmannen i dag... när ja kom dit för 3v sen så va jag drygt 3cm sne i ryggen å man kan väl säga att håkan fick jobba lite för sin lön :)stel som en ekbord å dessutom satt de fast som karlsons klister :)
vanligtvis e de tydligen normalt att man vinner ca 1/2 cm per behandling dvs kiropraktorn knäcker än helt rak å sen e ju kroppen störd å går tillbax till de taskiga å dåliga läget fast man blir lixom ca 1/2 cm bättre varje gång...
när ja va där 2a gången va ja bara 2cm sne dvs att vi fixa en hel cm :)
å idag när ja va där va de bara 1/2 cm kvar så ja e nog en ganska bra patient :)
asså  de  låter  ju lite äckligt när de knakar å har sig,favoriten e när han känner lite på hur saker å ting ligger i nacken å så vrider han nacken i nått konstigt läge å rycker till å de rasslar till i hela nacken, så jädrans skönt efteråt!!!
där emot hatar jag när han knäcker mina tår DE GÖR SÅ FÖRBANNAT ONT!!! å han vet att ja tycker det så han bara ler...onda människa :)

kollade på en helt sjuk serie idag...paris hiltons my new bff... va ere för skit, en tävling om vem som ska  bli paris nästa polare??? ett jäng media kåta muppar ska inpa på paris genom  tävlingar å festande...herre Gud vart e världen på väg

här kommer min tävling.. e du trevlig, rak, ärlig ,rolig ,knasig ,givmild ,kamratlig,å kramig  så e du troligtvis en av mina vänner!! grattis eller sorry  du avgör själv ;)

sen kolla ja på en sjukt bra serie på 2an de händer typ en gång per år att ja kollar på 2 an för de e ju en skit kanal :)
men hur som så gick del 1 av 2 på en miniserie ... den va verkligen skitbra men ja får lite panik för de står ingen stans
när andra delen sänds,me min tur kommer ja säkert missa den då blir ja fan galen!

nu ska jag sova lite ...funderar på att åka tidigare till jobbet imorn å göra en kurs eller två på datorn ...har 3 eller4 kvar vore skönt att ha de gjort innan semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0