börjar jobba om 6 h å 48 minuter de känns sådär!

fyfan imorn börjar jag 7 de borde va helt olagligt!!! chansen att ja kommer våga somna e ju sjukt liten!!

har vart duktig å gjort en god sallad idag,med tonfisk i ..inte smaskens men inte snuskit ja vet de låter stört å äta nått man inte riktigt gillar men tonfisk/fisk e nyttigt å tonfisk funkar..

ja hade en så stööörd kund inne idag, konstigt att de alltid e mitt fel när folk inte kan läsa
kund - ja fick ingen rabatt
jag- nä du måste ha ica kort för att få rabatten, de står på skyllten
kund - nä de gör det inte!
jag - jo de gör det .. hämtar skyllten å bevisar att jag vet va ja pratar om...
kund- vilken jävla skit! kan ja fixa ett sånt jävla kort nu eller?
jag - ja de kan du göra,fixa kortet alltså men dessvärre kommer jag inte kunna ge dig nån rabatt ändå för alla avdrag ligger ju på kortet numera så du måste ju först bli registrerad ica kund osv...
kund - jävla skit affär hit kommer jag aldrig mer igen!
näää oj va ledsen ja blir ja som älskar tröga kunder! hur ska jag nu klara mig ....

efter mupp kunden hade ja två pundare inne som råkade tappa ut sin väska me sprutor pillerburkar å kanyler över hela kassalinjen...FRÄSCHT!! nä inte mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0