usel uppdatering!

fasen ja e ju sjutkt dålig på att blogga ,men ja har inte haft nått att skriva ju!

ja känner mig helt mör,va hos kiropraktorn igår för att fixa min rygg.... inte konstigt att ja har haft ont när jag va drygt 3 cm sne i ryggen!
fick lite skäll av min kiropraktor :) fast han va nog bara lite putt för att han fick jobba lite,visst att man kan va sne men på mig sitter de ju fast som fan oxå så han fick ju jobba lite för pengarna moahahahah
jaja nu mår min rygg i allafall mycke bättre,å de e ju skönt!

igår börja ja lägga upp inbjudan till min 30 års fest,skitkul att så många redan har "anmält" sig,de kommer bli en helt suverän fest!!!... blev dock lite orolig när snurriga jocke anmälde att han inte skulle närvara,me tanke på att han å eventuellt hanns band ska lira haha men de e uträtt nu :)

känns helt overkligt men snart går jag på semester :) 22 juni börjar min semester,fast den e ju inte så jätte lång...
tänkte att ja ska ta ett par dar när ja fyller år oxå,å sen har jag börjat småplanera en resa me en go vänn,som de ser ut nu så bär de nog av till magnus på rodos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0