SEMESTER!

japp så e det!
ska bli sååå skönt å dessutom ska de bli fint väder!:)

har haft en förjävlig helg med vissa trevliga inslag:)
jobbet har vart kaos eller i allafall fredagen,men ja tror att de redade ut sig ganska bra i slutet:)
i går eller ja i lördags va jag uppe på pizzan å fick dessutom me mig sara(min mysiga underbara sara)
träffade flera gammla goa vänner de va skoj!
sen ere ju skumt varje gång när jag e uppe på pizzan ( för dom som inte vet ..en ganska sunkig lokal pizza-pub där det alltid samlas en hel drös udda människor) i alla fall ofta när ja e där så ere alltid nån av mina gamla plågoandar som helt plötsligt ska bli polers me mig... asså helt ärligt varför skulle ja helt plötsligt vilja bli polers me folk som för 10-15 år sen jobbade för att få mig att må så dåligt som möjligt å som dessutom gjorde mig illa både fysiskt å psykiskt??
ja menar hej jag e inte sugen på att sitta å snacka skit me dig om du tidigare försökt ta livet av mig,svårare än så e de inte! ja har redan jävligt mycke bra fina härliga vänner....
kalla mig långsint de e helt okej men försöker du döda mig så förlåter jag dig inte eller i allafall inte dom första 30 åren:) pröva igen om 15 år vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0