njutande

dålig uppdatering! ja de skulle man ju kunna påstå me all rätt! :)
ja njuter av min semester å e grymt nöjd me att jag lyckades tajma in grymmaste vädret :)
ja har spenderat semestern me att vart med vänner,solat, invigt hojen,sovit,å tagit de lugnt..å grillat såklart!!!
imorn ska jag till kiropraktorn sen ska jag å emma å emelie ut å triivas på djurgårn ska bli jätte trevligt!! hoppas på att sara kan sluta upp me oss oxå å sen finns de ju även hopp om att tess kommer:)
myspys ja trivs med att ha semester!!
frågan e ju om ja får skriva att jag har semester eller om de på något sätt kan vara skadlig info för jobbet...suck NÖÖÖÖRD! ni som vet va ja menar vet va ja menar ni andra får nog leva i ovissheten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0