måndag

imorn e de dax att hälsa på håkan igen å få ryggen fixad,ska bli så skönt!
..har haft duktigt ont dom senaste dagarna! håkan e typ mirakel mannen:)
å idag va jag på återbesök på vårdcentralen oxå å fick lite grejer utskrivna för min astma,nice snart kan jag andas igen :)
+ att mina nya braiga kollegor började idag, känns alltid bra när man kan fixa lite jobb åt sina vänner:)
de e ju alltid lite pirrigt för funkar det inte så e de ju mig chefen hänger,men dom har bara fått positiva ord efter första dagen ..bara så ni vet emma å rolf ni e redan omtyckta, monica va jätte nöjd,skönt att mitt huvud får sitta på plats en stund till :)
frågan e ju hur mycket chefskan har missat att lära er hahhaa
nä nu ere dax att inta soffan i liggande läge å ta lite smärtstillande (tack hans för dom trevliga tabletterna!)
förbannade ryggjävel!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va? Talar du italienska? IMPONERANDE!!!!

2009-06-16 @ 21:09:48
URL: http://dorow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0