luskeri luskera

oj hoppsan så många besökare! hahah de e ju bara för att emma har länkat till mig å tackat för hjälpen me jobbet å hon vägrar att svara på vart hon jobbar hahhahah luska på för all del!:) hihi måste ju finnas lättare sätt än att kolla min blogg för att få sanningen:) hum... undrar om jag någonsin har skrivit vart ja jobbar?? tveksamt! fast letar man lite så vet man ju vilken bransch de e å vilket företag å sen har ju klant emma berättat att de e på söder då har ni ju bara ... 1,2,3,4,...7,9,..å välja på ... ja har ingen aning men de e ganska många... men lycka till me spanings arbetet gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Lill emma

Haha :)

Ne jag varken röker eller snusar ;)

Dom kommer aldrig kunna klura ut ;)

Haha hur håller du koll på alla koder :O



Kram

2009-06-18 @ 08:42:48
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0