960625...

idag för 13 år sedan slocknade ett liv...
en fantastisk man hade inte längre ett val,hanns kropp gav upp.. han hade själv aldrig givit upp
de va lixom inte hanns stil! han va stark han va en fighter,han levde för sin familj å sina vänner,satte allas behov framför sina egna.. en snäll å omtänksam man som engagerade sig i andra människor å ställde alltid upp framförallt på ungdommar å framförallt på de ungdommar som andra vände ryggen till... han såg inte ner på andra människor, han berömde å peppade, skrattet var alltid nära å bus och galna upptåg var vardag:)
han va min hjälte,min själsfrände,min lärare,han var min far å ja saknar honom varje sekund

r.i.p älskade far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0