zzzz emma trött

ojoj vilken dag!!
jag å min kollega har tömt ena halvan av frysdisken efter stängning idag  för att kunna frosta av å städa den imorgon :/
vilket jävla kallt å skitgöra å imorgon ska vi fixa andra halvan...
jaja nån måste ju göra det!! konstigt bara att de alltid e jag å marija som tar tag i det?!
nåja de gav ju ett par timmar övertid å de e ju alltid kul på kortet:)

håkan å frida har lånat min hoj idag å vart ute å övningskört..
min hoj blev tydligen jävligt arg på håkan för den bestämde sig för att börja kasta delar omkring sig :)
håkan fick stanna hojen å gå tillbax 200 m på nynäsvägen för att hämta avgassystemet! :)

på tisdag ska jag köra ut fridas ducce till bilskolan så hon kan svättas på hanveden bland alla koner:)
samtidigt som ja får stå å snacka lite skit me lennart yey ... har ju inte träffat honnom på två år sen jag själv svättades nere på hanveden å va förbannad över att de va varmt å att ingenting funkade ... men han lyckades ju lära mig nått i allafall för ja har ju haft kortet i 2 år i oktober :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0