lyx tisdag

så nu har jag vart å gjort av me lite pengar :) två linnen å två par skor+ en present till min fina vän som fyller år den 24/7 :)
snart ska jag kasta in tvätten i tvättstugan å sen ska jag åka till kolgrillen me
sara å oscar... tisdags lyx!!
sen ere jobb onsdag-måndag bara stängning :/


kollade på "sjukhuset" förrut... fattar inte hur dom pallar tänk att hela dagarna vara bland folk som e ledsna,sjuka å har ont,ibland mer döda än levande.... dessutom dom som jobbar på ambulansen,varje gång dom sätter sig för att äta så går larmet (kan ju iof vara icensatt)...ja får oftast inte heller äta när ja jobbar men de vet ja ju innan att ja inte hinner :)
de här e ju mer enerverande,ofta diskuterar dom vilken god matlåda dom har med sig idag å i samma stund som micron plingar så går larmet... tänk om dom aldrig får äta ??? de e ju dumt ja skulle gärna vilja att om jag behöver hjälp av ambulans me besättning (knackar 3 ggr i soffbordet) så vill ja hellst inte att dom ska vara skithungriga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0