lååång fredag

hatar att jobba när de  e skitvarmt!
idag har vart en sån härlig dag då jag bara sprungit runt å försökt lösa problem...
värme å kylar/frysar är en dålig kombination! har spenderat massa tid på att starta om,å kyla ner butikens kylagregat
dvs kräla fram å tillbaka i trånga utrymmen ( vilket ja e helt olämpad för:) samt vattna kylagregaten med vattenspridare :)
ja slapp i alla fall att ringa reparatören! förvisso e pojkarna som kommer till oss ganska snygga men inte tillräckligt för att jag e sugen på att vänta flera timmar på att dom ska dyka upp,för att sen medela mig att agregaten e överhettade pga värmen...snälla de kan ju en 7 åring räkna ut!!! å dessutom kostar de ju säkert en slant när dom kommer:)

nåväl för övrigt har dagen vart bra... hällre varmt än kallt faktiskt!!
ja har dessutom fixat en ljud/musikanläggning till min 30års fest som typ e runt hörnet...5v kvar de kommer ju gå skit fort ju!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aja,det ska ju kännas att man jobbar annars är det ju inte ett riktigt jobb man har =)haha ! Vad skönt att musiken är fixad till 30 års partajet ! =) Längtar som fan att få komma upp igen, men snart så ! =)

2009-07-18 @ 09:14:00
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0