....

bläää ja dör de e sååå tråkit att putsa fönster å städa!!! fast de kommer ju gå mycke fortare än va ja trodde från början...
fönsterfanskapen öppnas ju inte som ett normalt fönster utan "tippas" ju lixom ut vilket gör att man kan ju bara putsa innsidan ?! (tror jag om de inte finns nån typ magisk knapp) de e ju fan utsidorna som e skitiga å då  känns de ju helt onödigt att putsa insidan oxå eftersom att de ändå inte blir rent...så ja e klar nu :)
jävla nötter som byggt fönstrerna men de e väll en man kan man tänka sig!! :)

upptäckte en cool grej när jag skulle putsa i alla fall ..
ja e ju vanligtvis skitdålig på att sköta blommor i vanliga fall, ja glömmer lixom att vattna dom + att ja typ alltid har nerdragna persienner vilket innebär att dom inte får nå ljus heller :)
ja brukar fråga min fina mia -blomsteransvarig på jobbet- om hon har nå emma blommor, hon brukar skratta å säga nja...
men i början av sommaren köpte jag i allafall en passionsblomma även fast mia sa att den nog skulle vara lite svår för mig eftersom att den vill ha vatten VARJE DAG ...
ja älskar denna blomma vilket gör att ja kommer ihåg att vattna den:) den e så himla vacker å tacksam, den lixom växer å växer











ja har trott att den va ganska död, asså den växer ju fortfarande men ja lyckas inte få den att blomma längre ...
men idag upptäckte jag att den bar frukt!!!:) ja ringde givetvis mia å hon blev lite tårögd av stolthet :)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Gumman!



Låter som en toppen dag.



Bloggen har vart dum hela dagen fy vad less jag är på den men fasen den som ger sig haha.. Min dag har vart bra den med duger i alla fall.



Ja visst är hon söt min lilla vän hihi..



KRAMAR EMMA

2009-07-26 @ 23:48:16
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

Svar: ja iofs så är ju att ha kul de viktigaste, det ser lite konstigt ut att de sitter längst ner men det är ingen speciell ordning på sakerna så jag får nog skriva det under ;D

2009-07-27 @ 00:33:19
URL: http://canderson.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Gomorron!



Hur är det idag? :)

2009-07-27 @ 10:41:35
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Ronja

Okej ;)

2009-07-27 @ 13:47:28
URL: http://chidaolonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAR MED PÅ VECKANSBLOGG I VÅRANN BLOGG OM DU HAR LUST! :)

klicka dig in på länken och säg att du är med isf :)

http://rimboken.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-27 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0