samma fast osamma, lika överallt :)

se e ju märkligt men ja tror att de e typ likadant på alla (ica) butiker...
hittade den här i en sjukt kul grupp på fejjan -du jobbar på ica va?-
ja kan skriva under på alla punkter utom den som handlar om legg i postkassan, för de har vi inte-tack gode Gud_
å vi stänger ju inte 21 men har samma problem en timme innan så att säga...
skulle vilja lägga till.
- nä de e inte ja som e dum i huvudet,subba,korkat,elak,osv, de e du som e sen....

Jag är inte bitter. Jag lovar!
Men!

Jag hatar:

- De som inte vet hur man drar ett betalkort/icakort
- De som alltid frågar om det är för sent att dra icakortet
- De som är helt hetsiga och MÅSTE trycka på stop när de dragit icakortet
- De som säger "stämpla inte ut än" elle "vänta jag måste dra icakortet" INNAN jag ens har fått några pengar.
- De som ALLTID glömmer kassen
- De som tror att jag eller någon annan ska betala åt dom när de har för lite pengar
- De som frågar om icakortet registrerades (gick de? kom de in? de bra?). Ja vilka ord använder de dessutom.
- De som börjar slå sin kod även fast kortet inte har registrerats, svårt att kolla?
- De som tror att det får betala två gånger bara för att de får slå koden två gånger eller trycka på OK två gånger.
- De som ska stå och vända sträckkoden mot sig, det fördröjer som fan! Det går fan snabbare för mig att "leta" efter den eftersom att jag vet vart fan den sitter på förpackningen.
- De som gnäller över att det är fel kilopris, ja du får ju tillbaka en krona om du har tur.
- De som tror att jag själv personligen sitter och slår in priset manuellt på allting i kassan
- De som tror att bara för att jag jobbar på ica så vet jag hur man bakar/lagar mat, dvs vilken ingrediens osv.
- De som inte ser när det står kortpris på en vara
- De som inte läser skyltarna ordentligt när vi har extrapris, vilken vara det gäller osv
- De som bara tittar på första bästa prisetikett och antar att det är de priset på en vara
- De som kommer in och ska storhandla tre minuter i 9
- De som dampar när vi inte vill släppa in dom klockan 9, eller till och med 10 över
- De som tror att de vet bättre än mig som faktiskt jobbar där
- De som blir arg på mig för att priserna är som de är, eller att man måste visa leg i posten och om man ser ut som en lite fjärtunge som ska köpa cigg
- De som inte duschar, det är inte så jävla fräscht. Varken för mig eller andra kunder som blir tvungna att känna lukten.
- De som drar sitt kort jätte långsamt och inte inser att kortläsaren inte kan läsa av kortet då. Man måste dra rätt snabbt!

- De som upprepar samma misstag gång på gång på gång på gång på gång på gång!

Ja jag kan fortsätta i all evighet.

Kommentarer
Postat av: ica amanda

haha roligaste jag läst

2009-07-30 @ 22:44:06
Postat av: emma

ja eller hur amanda! kolla inlägget me bilder från olika ica situationer,ja tror att du kommer uppskatta dom :)skrivet 29/5...

2009-07-30 @ 22:58:25
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: alicia

hahahhahahahahahahah

2009-08-02 @ 12:24:16
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: anonym

Jag hatar dig!

Vad är det egentligen för fel på dig?! Alla kan väl göra misstag? Eller är du perfekt?

2009-08-22 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0