min bror e fantastisk... på sitt sätt :)

min bror e inte som alla andra men ja älskar honom ändå :)
ganska sent här om dan vid typ 00.30 dimper det in ett sms från min käre bror som e i spanien me sin tjej..
i sms frågar han bland annat om ja kan söka på google efter ingredienserna till ett matrecept,å sen smsa honom...
snäll som ja e så gör jag det, nån sårts fiskgryta me typ en miljard ingridienser i dkar ve blev ett låååångt sms...
får efter en stund tillbax ett sms me orden " tackar tänkte bara kolla upp om de verärt att beställa till middag imorn"
men tack du muppo för man kan ju inte fråga på restaurangen!?
de går ett par dagar till å nästa sms dimper ner med frågan kan du skicka adressen till ... 3-4 släktingar...
åååh va skulle han göra utan sin syster???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0