måndag

första dagen på jobbet efter semestern e nu avklarad... härligt att komma tillbax när inget e som förr,å ingen kunde informera mig om saker å ting, men men efter några samtal till lediga kollegor så lyckades jag få hjälp att reda ut alla frågetecken :)
sen spenderade jag drygt en timme till att göra "mitt" jobb som andra skulle ha gjort medans ja va borta men uppenbarligen inte!! fasen ska man inte kunna vara borta i 3v ??
jaja skit samma orka ödsla energi på att va irriterad:)

imorn e ja ledig å hoppas därför på fint väder så ja kan bättra på brännan lite så den inte försvinner :)
funderar på om ja ska ta en sväng till årstaviken å sätta mig på reggae(stavning?!) fiket ,nån som ska me?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0