ja tycker att de e kul, du får tycka som du vill :)

i maj la ja upp lite roliga ica relaterade bilder som ja hittat i facebooks roliga grupp "du jobbar på ica va?"
nu har ja hittat flera ....
har du å jag inte samma humor så e de dax att trycka på krysset uppe i högra hörnet nu:)




ja tror att de e detta som e riktigt löst godis :)


billig?!


ibland spökar det i cash guard.. detta e ju bara en tolkningsfråga :)


bra jobbat...


 detta skulle ju få gameltanerna att hoppa högt på jobbet,klagas ju alltid på
alla storpack..:)


smarrit!?


hihi lite kul e de ju:)


fantastiskt...


nä nu räcker det... uppskattade du dessa så finns det fler i mitt inlägg den 29/5 09
 natti natti


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA !!!! Faaan så roliga bilder !! Stackars dom som behövde ta rätt på eländet då !! den sista bilder var fan i mej bäst !! HAHAHAHAH !! Ja emma,du har en otroligt skruvad humör men den är sååå bäst !! Kraaam på dej !!

2009-07-31 @ 10:34:11
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Lösgodiset va ju bästa!! Jag tyckte vårt blomställ va illa nog, hohoho :)

2009-07-31 @ 15:21:21
Postat av: emma

Hej gumman!



Det gick bra men var sjukt jobbigt!



KRAM

2009-07-31 @ 20:02:28
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha tack vännen rullatorn tar jag gärna emot, den kan verkligen komma till pass när det gäller min klumpighet ! och tack för gratulationen !!! =) Jag jobbar till 3 i morgon sen blir det lite fika med mattias familj och lite goa vänner,önskar såååå att du hade kunnat kommit !! Men som sagt, vi kommer ju få fira dubbelt upp på ditt partaj så det är bara att bita ihop några veckor till ! Pöss & Kramiz !!!

2009-07-31 @ 22:45:09
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: alicia

hahahahahahhaha osnynliga tejpen gillar jag, och godiset hahah :D

2009-08-02 @ 12:06:00
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0