halvdö

tja nu e jag hemma igen.. känns både skönt,tråkit,tomt,konstigt,å fantastiskt..
nue man ju fri att sitta å dega en hel dag framför datorn duscha när man vill utan att de e upptaget,för sent eller mitt i lektion..de e både skönt å tomt att vara själv! saknar alla mysiga kramar men de e ju lätt at lösa :)
vi har haft en fantastisk vecka på gotland även om den har vart ganska krävande!

snart e min semester slut :( fast å andra sidan blev de i veckan bestämt att jag i september åker till barcelona me thess å jacob :)  en resa som jag å thess har pratat om i typ 10 år (fast minus jacob då för han e ju bara 18 månader typ)
men nu ska vi i alla fall dit å hon ska få visa mig sitt barcelona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0