blev utmanad av jenny så skyll på henne :)

100 frågor
1. Dryck:  saft eller asti :)
2. senaste Telefonsamtalet:  me rolf,ja tvingade honom att jobba extra :)
3. senaste SMS: min bror
4. senaste Sång du lyssnade på: hur fasen ska ja minnas det?!
5. senaste Gången du grät:  nyligen till nån film,tvserie,asså ja bölar typ alltid:)

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: ja så skulle man nog kunna se på det
7. Har någon varit otrogen mot dig: ja dejtade en gift man utan att veta att han va gift ...
8. Varit kär?: Ja, absolut!! ser fram mot att bli det igen :)
9. Förlorat någon speciell person:  ja min pappa
10. Varit deprimerad: Ja. jag brukar bli rådepp när vintern kommer..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja hahah många gånger,ja kan sova vart som hur som hellst

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. röd
13. blå
14. Svart

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: absolut!
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja många gånger !
18. Träffat någon som förändrat ditt liv:ja dom flesta man träffar förändrar ju äns liv mer eller mindre! 
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: absolut, å ja älskar dom!!!.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja men de skiter jag i:)
21. Kysst en kompis: haha ja ja gillar att hångla :)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : inte en susning!!!.
23. Hur många barn vill du ha: me rätt man 1000st ;)
24. Har du några husdjur: nej
25. Vill du ändra ditt namn: öh nä...
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag:  blev firad så de stod härliga till :)
27. Vilken tid vaknade du idag: 1200
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: dega i soffan me tv.n å datorn
29. Någonting som du längtar till:  min 30 års fest!!!
30. Senaste gången du träffade din pappa:  25/6 1996 ( min pappa dog då...rip)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:  sluta va så förbannat godtrogen...
32. Vad lyssnar du på just nu: tvn ( de 101 dalmartinerna :)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nä, det tror jag inte !
34. Vad gör dig irriterad just nu: att ja luktar klorin tack vare nån kollega som inte har alla hästar i stallet!!!

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: emma lucia ullrica
37. Singel/upptagen: singel
38. Stjärntecken: jungfru
39. Kille eller tjej: tjej..
40. Grundskola: Ja !
41. Gymnasie: Ja, Tumba Gymnasium
42. Högskola: Nej, eller jo livets hårda möjligtvis:)
43. Hårfärg: brunt
44. Långt eller kort: man skulle nog kunna klassa det som ganska långt :)
45. Längd: 165
46. Vad gillar du gällande dig själv: ja e lojal
47. Piercings: Hål i öronen å i snoken
48. Tattoos: ja... tre st
49. Höger eller vänster: vad??? Höger hänt,har ett vänster öra, tar alltid på höger strumpa först..... va frågas det om???

DIN FÖRSTA:
51. Operation: öronen...(ja va en jävla öronunge:)
52. Piercing:öronen 
53. Tatueringen: amor på höger skulderblad 
54. Bästa vänner: helt omöjligt att skriva ....
55. Sporten du spelade:judo fast de spelar man ju inte...:)
56. Husdjur: mina undelater (frasse å brasse)
 57. Vaccination du minns: hallå ja e snart 30 hur fan ska ja kunna minnas det???..
58. Konsert: ???
59. Förälskelse: fabio( min kusins bästa vänn,han va typ 15 år äldre å säkert skit lycklig över att jag kramades me honom hela tiden på stranden nere i italien medans han å min kusin jobbade hårt på att ragga brudar hahahhahaha)
60. Alkohol du drack: ja tippar på att de va nån snuskig häxblandning som man nästan blev blind av :)

JUST NU:
61. Äter du:  precis ätit ris till middag
62. Dricker du: saft.
63. Är du på väg att: gå å ta en cigg
64. Lyssnar du på: fortfarande 101 dalmartiner
65. Väntar du på: min prins :)

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja..
67. Vill du gifta dig: Självklart, om ja hittar nån som e dum nog :)
68. Karriär i åtanke: hahah nä de kan ja inte påstå

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögonen
70. Kramar eller pussar: pussas
71. Kortare eller längre: kvittar, fast hellst inte typ en meter åt nått håll :)
72. Yngre eller äldre: kärleken har ingen ålder
73. Romantisk eller spontan: romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: ARMAR SÅKLART ! (HAHA DOM SOM KÄNNER MIG E SÄKERT JÄTTE FÖRVÅNADE)
75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering !
76. Känslig eller inte: ingen isbit å ingen bölpelle tack!
77. Ragg eller förhållande: Förhållande,helt klart förhållande !
78. Opratig eller pratig: pratig!

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja, eller han kysste å ja knäade HÅRT Å RÄTT :)
80. Gjort något sjukt spontant: Hahahaha, ja en biltur till allingsås mitt i natten i spöregn me skitbil (blev en helt ok blind dejt:)
81. Tappat glasögon eller linser: tappat men inte bort...
82. Haft sex på första dejten: ja
83. Krossat någons hjärta: de hoppas ja inte! förlåt i så fall
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, flera gånger..
85. Har du blivit arresterad: Nej aldrig !
86. Dissat någon: hahah ja de tror jag!
87. Gråtit när någon dött:Ja de e ju helt i sin ordning
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän):Nej !

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: inte alltid
90. Mirakel: ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: absolut!!!..
92. Himlen: klart himlen finns de e ju bara att titta upp för fasen!!!
93. Tomten:  självklart!
94. Att kyssas på första dejten: Ja, varför inte om det känns bra...
95. Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: absolut inte!!!
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, de hoppas jag
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: familj,vänner å kärlek...å kramar
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jadå, absolut ! 

Kommentarer
Postat av: emma

eller hur!



Tack gumman..

Allt bra?

2009-07-18 @ 23:54:22
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

Jobbar du med då gumman?



haha ja eller hur..

Jo det knallar på, jobbig kväll men annars så.

2009-07-19 @ 00:00:24
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Heidi

Fyy bövelen vad uttråkad du måste varit ;)



Hoppas allt är bra med dig!

Jag ska försöka att bekräfta min närvaro eller bristen på den gällande din 30-års fest. Jag är ju som du vet i väntande dagar och börjar känna av lite krämpor och brist på ork så jag sållar hej vilt här bland inbjudningar så här i slutet. Jag kommer dock vara hos Frida i Augusti om du kommer så ses vi då :)

2009-07-20 @ 16:01:07
URL: http://heirihiiri.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

roligt att läsa folks listår så lär man känna dom bättre, inte sant ? :D

2009-07-27 @ 00:23:20
URL: http://canderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0