090711

nu e dom fina konfirmanderna konfirmerade,dom va bara 6st som lyckades ta sig hela vägen men de e ju viktigare med god kvallite än kvantitet :)
de rycktas dessutom att 6 av 6 har planer på att gå me  i ungdomsgruppen å de gillar vi!!!
nu ere snart dax för en liten grill kväll de ska bli mycket trevligt!,sen e de bara en liten ynka dag kvar på semestern :(


snart fyller jag år! de e helt sjukt va tiden går fort... 30 bast hur fasen gick de till?
vill inte riktigt erkänna det men ja tror fan att 30års ångesten börjar komma smygande :)
inte för att ja känner nån panik för att bli gammal utan för att man lixom borde ha stadgat sig å fått knodds å sånna grejer men vafan alla kan ju inte knodda av sig då skulle ju världen överbefolkas tror jag...

i min ålder va min mor gift hade en snart 6åring bodde i radhus å va höggrvid me mig ...
ja e på typ samma sida i boken...NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0