varför ska vi va så duktiga på att gissa när dom suger på det?!

idag kom de in en liten snorvalp å ville köpa öl på jobbet..eftersom att jag e så jävla duktig på mitt jobb så frågade jag honom om legg vilket han inte hade:)
självklart va det ett "provköp" dvs folk mellan 18-21 år kommer in å prövar om vi säljer tobakå alkohol till yngre...detta e ju kalasbra om dom skickar folk som faktiskt ser ut att vara yngre ut än 30,man blir alltidmycke nogrannare efter ett provköp:) ja sitter inte så mycke i kassan så de e säkert 5-6 år sen ja hade ett provköp..men idag så nekade jag i allafall ett.....
de roliga i detta va när han kommer in me lappen å vi fick läsa deras beskrivning av oss...min colega hade oxå ett provköp å på beskrivningen om henne så stod det "cornelia" vilket e lite scäry  eftersom vi inte bär namnskyllt å hon inte kände igen bruden...
min beskrivning löd: kvinna, 170, 38år, KORT brunt hår
hahahah vänta ja ska skicka upp en bild till er som inte känner mig




de e jak till vänster med de korta håret....den blonda e min fina bäbis sarah :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jisses vilket hår impad Snyggare än snyggt.

2010-02-19 @ 00:47:33
URL: http://minatankar-minaord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0