super lördag!

kvällen fick en oväntad vändning å de blev ju kalasbra:)
jenny skuttade hem till mig ved fem rycket, så himla kul att ses igen!!! vi har ju lixom inte synts sen i aug eftersom att jenny trilskas med att bo i götet :)
vi öppna första astin å satt å prata lite skit sen åkte vi upp till pizza å åt en god pizza:)
sen hade jag äran att få umgås me jennys släkt å där ere verkligen inte mörkt :)
de e verkligen fina människor!! raka,roliga,ärliga,djupa,lätta,diskussionslyssna,inbjudande och aldeless bedårande,vissa e dessutom mycket good looking hahaha ( jag å mr good looking har vart vänner i 15 år så få inga ideer nu :)
haha hur som hellst vi har haft en grymt trevlig kväll me mycke samtal...
stort tack till dessa varma människor å tack jenny för du tog med  mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv gumman för att du följde med !! Det var verkligen hur mysigt som helst ! Vi hörs så fort du har vaknat !=) Kraam !

2009-12-13 @ 09:56:54
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0