sm i gnäll!

helt ärligt,vilket annat företag än stockholms komunaltrafik kan sköta sig så jävla skitdåligt å ändå kräva folk på massa pengar å folk ändå fortsätter att andvända deras tjänster???
hade "min" butik vart så jävla dåliga så hade vi gått i konka!
å mitt iallt pågår det stora internationella möten om att vi måste rädda vår miljö å vår jord,med allt det innebär...bla åk mindre bil å mer komunalt...hade ja haft en bil så hade ja fan imig INTE åkt nå jävla tåg!!! ja e så jävla less!!!!
i sverige e det snö flera månader om året +att de e kallt å detta kan ju inte vara nån jävla nyhet eller???
idag va tågen sena pga " fordons problem  som blir av vädret" men far åt helvette FIXA!!!
hur länge till ska vi trycka in pengar i ert jävla företag utan att få de vi betalar för?????


om man gillar anna anka å tycker hon har rätt å e sympatisk, då har man nog inte alla hästar i stallet!
en på mitt jobb tycker att hon e gud å den ända förklaringen jag kan ge e att dom e ganska lika...
man har inte rätt att bete sig hur som hells bara för man har pengar!! ge fan i att se ner på folk me mindre pengar! äckliga människor!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vem, vem, vem??? Iaf en ledtråd, så jag vet vem jag ska hålla mej borta från på jobbet så jag inte blir smittad av den hemska ank sjukdommen,haha!

2009-12-22 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0