slarvmajja

känner mig riktigt risig idag!skittrött,fryser,hostar,ont i magen....
så jävla bra när man ska jobba ons-mån!!
jaj de finns folk som har det värre än mig!

ska försöka ta mig själv i kragen å ställa mig i en dusch å sen ta mig till credo...

okej nu har jag total idetorka! detta måste ju va de sämsta inlägget på mycket länge :)

har ni julpyntat förresten?? ja pallar inte sånt!
de e ju en sak om man ha barn å grejer men vafan ja e ju ensam varför sk ja hålla på å dra fram massa tomtar å skit???

ja har en julgris i halm som va en gåva från en fin vän,den e framme året om!
nu står de iofs en död blomma i köksfönstret som ja funderar på att ersätta me en ljusstake...
ibland får ja julfeeling typ dan innan jul å då tar ja fram min adventsljusstake, inser att ja inte har nån mossa så ja lägger svamparna löst i bara :) sen hittar jag bara 3 ljus... japp så har det sett ut flera ggr hahaha ja e bedrövlig!
ljusstaken i fönstret kommer sen stå kvar där tills ja flyttar....
ja har fortfarande en vas me liljor på balkongen...fick den när ja fyllde 30 i slutet på augusti,
den välte veckan senare å sen dess har vasen å blommorna legat på balkonggolvet :)
varje gång ja e ute å röker så tänker jag .."de där måste ja ta rätt på" sen röker ja klart å går in :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom ihåg att jag vill se en ljusstake i ditt fönster när jag kommer hem om 2 veckor, du lovade faktist mej det !!!! =)

2009-12-02 @ 08:19:12
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahaha, vad söt du e, lägger svamparna löst i bara=)

2009-12-10 @ 20:37:02
URL: http://jagvillbaraattduskaveta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0