när de e släkt ere mörkt // ulf månson

så va de avgjort!
erik tog  hem segern å vann idol 2009 :) ja måste säga att ja tyckte de va helt rätt!!
ja har faktiskt hållt på erik sen startfältet va uppradat de har kännts ganska självklart faktiskt, gillade tove oxå väldigt mycket! å calle tycker jag har växt otroligt!!
om man ska se finalen som 3 delfinaler så tycker jag att calle tog hem första erik tog andra å de som avgjorde för mig va den så kallade "vinnarlåten" erik va -enligt mig- hästlängder bättre än calle, å ska jag nu plågas av denna låt 7 ggr om dagen i typ ett år så gör ja de hellre me eriks vackra stämma, så det så!!

sitter å äter clementiner de tycker jag e mumsigt! bara så ni vet :)

nu ska jag kolla på våra bästa år som jag har inspelat sen ska jag sova...länge!!
kan ju medela att de inte e nån mening att ringa mig innan 12 för de finns ingen chans att ja svarar!!! :)
imorgon måste jag städa de sista så ja vågar släppa in jultokan från götet ;)
sen får vi se va kvällen har att erbjuda:)

btw håller min släkt på att planera för julafton å jag e helt inne på att konvertera för att slippa den förbannade julen!! varför göra problem av obefintliga problem??
va ere igentligen som e viktigt? för mig är i alla fall de viktigaste att få fira julen me mina nära å kära å att fira med min vackra mormor som ALLTID funnits för mig /oss .. hon vill inget annat än att få ha oss alla runt sig å då tycker inte jag att de e nått svårt val! som sagts tidigare livet e skört man vet aldrig när de tar slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0