livet e så skört!

min mamma ringde idag å berättade att en vän till familjen har dött..
en man som va så fantastisk, han va oerhört omtänksam och ödmjuk!!
från början va detta en arbetskamrat till min pappa men hela familjen kom snabbt att tycka mycket om honom.
efter min pappa dog är leo en av få av pappas vänner som regelbundet har hört av sig till min mamma å frågat hur hon har det,oftast började samtalen på samma sett "hur är det med dig å dina fina barn?"
de e så vackert med människor som bryr sig <3 
hanns dotter ringde tidigare idag till min mamma och berättade att leo dog i måndags, de e så fruktansvärt!!
man vet inte riktigt hur men troligtvis har de me hjärtat att göra,då han dog i sömnen...
nu har en "hjärt åkomma" tagit både min pappa och leo... fy fasen säger ja bara!!

carpe diem kära vänner!!fånga dagen, glöm inte att berätta att ni älskar era nära å kära,lös bråk å skit! tänk om du bråkar me nån du älskar å något händer personen,hur lever man me det???
älska som denna dagen e den sista!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det är bra att komma ihåg hur skört livet är.

Kram Emma



De tar alltid sådana prover för att utesluta cancer.

2009-12-11 @ 17:49:13
URL: http://jagvillbaraattduskaveta.blogspot.com
Postat av: Annso

Haha jag kan komma och pilla bort en skruv eller två så slipper du städa ;)

2009-12-11 @ 21:41:00
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0