ica is the shit å de får en att garva ibland...

ibland på mitt jobb så undrar vi hur folk har överlevt i så många år,å typ hur dom bar sig åt för att ta sig till butiken utan att avlida eller tappa bort sig på vägen:)
oftast är allt mellan himmel å jord mitt fel...även om reklamskyltarna innerhåller text,bild,storlek,+ att de oftast även är OBS GÄLLER BARA,och understrykningar på varumärken,inringningar runt tag 2 få rabatt...så kommer folk alltid me fel grejer å de e alltid mitt fel, konstigt ja lyckas ju alltid ta rätt grejer när jag handlar de e ju för fasen bara att läsa hela skyllten hur svårt kan det vara ???
å om man lyckas ta fel vara så kan man väl helt enkelt säga oj jag tog fel grej, kan du vara bussig å visa mig rätt? istället för att skylla på mig me alla möjliga bortförklaringar.......

ibland kommer de dock folk som ser till att vi får skratta av oss lite å e de riktigt bra så kan vi skratta åt det länge:)
detta hände förra torsdagen å vi kommenterar det fortfarande å skrattar åt det :) inte skrattar åt kunden på ett elakt sett utan mer ...eller jo vi skrattar nog fan åt kunden:)....


en dam frågar min kollega vart vi har den där skinkan för 79 kr..
min kollega tänker en stund å svarar att vi inte har nån skinka för 79kr...
damen står på sig å medelar att v...i faktiskt gör reklam för den i bladet å visar med seger i blicken tidningen å säger, ja det är den här emd skinkan jag menar...
behöver jag berätta att min kollega höll på att dö av skratt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0