hahha

om typ en timme kommer jenny,då blire kolgrillen :) smaskens!!!
sen ska vi roa oss me de vi tycker e mysigt dvs sitta i min soffa å prata :)
de killar i min hals undrar varför? så jädrans otrevligt,känns som att jag håller på att bli sjuk me me facit i handen så e ja troligtvis bara trött efter igår  jenny å ja dela på en å en halv flaska azti de kan ha me saker å ting att göra :)
favorit citaten från gårdagen, som fortfarande får mig att le...
1)"mamma va betyder petting"
2)ny status på fejan "tack nn för en fantastisk kväll, du e så himla känslig,dikten du läste va så vacker och gitarrspelet va fantastiskt" hahah förlåt de e inte så kul om man inte vet de roliga me det men ja skrattar gott :)
3) "vill du ha en kanin?ta den du får den" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0