djurgårds arm?!

såg på project runway nyss (inspelat från tidigare idag) å kom å tänka på en sak då dom visade en sekväns- en kort snabb sekväns- då en av dom manliga deltagarna -på morgonkvisten- klär på sig... när han drar tröjan över huvudet skymtar man i ett mycket snabbt ögonblick att han är tatuerad över rygg/sida/bröst, å ja hinner tänka satan så snyggt :) ja e fan sjukt svag för taueringar, tycker att de e grymt sexigt :) har dock svårt för när de e massa färg å småplotter :)
å en man ska inte ha en miljard smådutt  emma likes ryggtavlor :)

i min ungdom, för många många år sedan drömde jag en så sjukt värklig dröm, där jag gifte mig med min drömprins... ja har inget ansikte på honom men däremot vet jag att han e tatuerad,rakad å har en djurgårds tatuering på överarmen -överarmen som är pärfekt! en riktig arbetar arm, precis i min smak:)-
detta har blivigt något av ett skämt bland vissa av mina vänner :) min fina bror tex tycker att de verkar vara en bra man som e djurgårdare å allt så min DRÖM man e redan godkänd hahaha
när jag har träffat någon så brukar de faktiskt va en av dom första frågorna bror ställer, " har han djurgårdstatueringen på armen?" ... ännu har jag tydligen inte hittat min drömprins men de e ju så mycke enklare  att "leta" när man har så mycke fina å bra ledtrådar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0