snö,inte min grej!

ni som känner mig vet att jag inte gillar kyla å att jag absolut inte gillar snö!
snö e ok typ en v/år om man e uppe i fjällen... fast de e klart de e ju ganska vackert,å de blir ju ljusare å ungarna tycker att de e kul å busa i snön,äh va fan ja gillar ju oxå att åka pulka...okej vi säger så här snö e grymt om man e ledig å klädd för det men de e typ satan om man ska jobba...
pulsa genom snön till ett tåg som säkert e sent å så fryser man eller dör av värmeslag fratt man har för mycket kläder...

när ja kom till jobbet idag kom jag ihåg varför ja inte gillar snö!!!!!!FY FAN!
svabba golv halka runt som bambi på hal is,lyfta/byta snuskiga mattor...
vintertid har vi typ sjö i ingången å i sörjan simmar mattorna omkring och de spelar lixom ingen roll hur ofta man moppar de tar 20sek å de e lika jävligt igen :/sen ere nån smart kollega som tänker till å lägger kartong under mattorna för att kartongen ska suga upp vattnet,vilket gör att man på kvällen inte bara ska ta bort dyblöta mattor man ska även ta bort papier mache`från golvet oxå :) nä fy fan!

å sen ska man dra in allt skit på baklagret å de e blött,snöigt å kallt + att de e svårt att dra i snön +att man blir kall blöt å snöig......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äsh,sluta och gnäll nu din gnällspik ! =) Det är ju snart Jul och allt ! hahahhaa !=)

2009-12-18 @ 08:48:31
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är fint om det är lagom.. Och varmt. Tog en promenad idag, gick bakom kyrkan.. Alltså, jag dog lite för att det var så vackert där med all snö och den halvfrusna sjön!! (för att visa min lite blödiga sida ;) )

2009-12-19 @ 01:25:07
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0