ett litet onsdagsgalej

har haft en mycket trevlig kväll!!
blev igår inbjuden av en kund på jobbet till en spoken word`s show där han skulle vara med å både spoka å sjunga patrick e duktig så ja tänkte att ja de kan ju va kul... dessutom tycker jag att de här me spoken word  e kul, fattar inte hur dom kan minnas allt dom säger?! de går snabbt,de har en mening,de e rakt,ärligt,naket,roligt,coolt helt enkelt !!
när jag läste inbjudan fastnade jag på namnet på gästartisten å efter det visste jag att ja va tvungen att ta mig dit! :)
Extranummer: Grym RnB från Sammy Ntanda - http://www.myspace.com/sammyntanda
asså sammy e något av en favorit ja e uppväxt me sammy och har många fantastiska minnen från ungdommen med honom, som tex när ja spöa skiten ur honom på pingis...NOT! ingen spöa sammy i pingis :)
även sammys familj e fantastisk kärleksfulla varma människor som har nära till skratt (högt skratt :)
jag såg alltid upp till sammys  sjuuukt häftiga syster resty,shit vilken respekt man hade för henne :)
kommer ihåg en gång när vi gick på högstadiet,vi satt på bussen på väg till plugget å hon fick för sig att hon ville komma sent till lektion men ha en bra orsak, hon kom väl på att om bussen kört förbi sin hållplats så skulle vi ju bli sena så hon övertygade alla ..ja eller tvingade e väl ett mer passande ord,hon fick i alla fall hela bussen att inte trycka på knappen och bussen seglade förbi hållplatsen och 50 elever kom sent till första lektion :) hahah endast resty kunde få folk att göra nått sånt :)
de va alltid kul att lyssna till restys alla storys -hon borde kanske satsat på ett liv som standupkomiker!-
rapp i käften å storys som va helt sjuka -troligtvis en hel del ljug men de gör inget-... när resty snacka så lyssnade man !! :)

hur som hellst åkte jag iväg till underbara bar å fick me mig cribba en fin vän som även han känner sammy ..
de va skitkul att höra sammy- jävlar va duktig han är, å dessutom e han ju en skönhet att vila ögonen på ;)
dessutom e han ödmjuk, även fast han hade många polare å familjemedlemar där att underhålla så fick även jag lite tid med min idol:)  en kul återträff då vi inte sett varandra sen 02 ....
sen kom plötsligt ett yrväder springandes å yrvädret gav mig en riktig gammal hederlig tullingekram:)
resty hade fått nys om att jag fanns i lokalen, å även det vart ett mycket kärt återseende, hahah shit hon e sig lik!
blir helt uppfylld av glädje när jag pratar me henne, fortfarande lika rapp i käften, men kanske lite mer ödmjuk haha åldern tar ut sin rätt :)
ja de va väl en sammanfattning av en kul å oplanerad kväll! hoppas att de blir fler sånna:)

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag var LIVRÄDD för Resty i högstadiet haha. Hon var ju inte alltid snäll om vi säger så ;)



Sammy är en riktig guldkille, roligt att få återses efter så många år!

2009-12-10 @ 08:19:42
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

Rädd för mig ?! Hahahahah. Kan jag aaaaaldrig tro! ;)

2009-12-11 @ 08:06:07
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0